Go toLog in Go toSign up

5 Kelebihan Au Fairy Aloe Vera 100% Organik!

5 Kelebihan Au Fairy Aloe Vera 100% Organik!

Sekarang ni ramai yang dah guna aloe vera gel dalam rutin kecantikan. Kalau ikutkan Korea negara terawal yang memperkenalkan trend tersebut.

Tapi, berapa pastikah gel aloe vera yang anda beli itu betul-betul memiliki aloe vera sebenar didalamnya?

Seperti yang ada dipasaran, kebanyakannya memberitahu 92% aloe vera, tapi pernah tak anda jumpa yang ada 100% aloe vera?

Lepas ni anda boleh la bertukar kepada jenama Au Fairy. Nak tahu kenapa? Jom semak apa kelebihan Gel Aloe Vera Au Fairy!



1. Kandungan 100% aloe vera gel

Jangan ragu-ragu sebab sememangnya Aloe Vera  Au Fairy mempunyai kandungan aloe vera 100% dari daun aloe vera sebenar.

2. Tiada alkohol

Paling best, Gel  Aloe Vera Au Fairy ini tidak mengandungi alkohol. Macam mana nak tahu gel aloe vera anda ada alkohol atau tidak? Yang ada alkohol tidak rasa melekit apabila disapu pada kulit. Jika anda sapu aloe vera sebenar pada kulit, pasti akan ada rasa melekit.

3. Tiada peluntur

Tahukah anda, kebanyakan produk gel aloe vera di luar sana mempunyai peluntur berbahaya untuk kulit. Apa kesan peluntur pada kulit? Ia beri kesan  yang cepat untuk mencantikkan kulit tapi ia juga boleh merosakkan kulit yang akhirnya menyebabkan kanser. Nak selamat, guna saja Gel Aloe Vera Au Fairy yang BEBAS PELUNTUR!

4. Sesuai untuk bayi

Susah nak cari gel aloe vera yang selamat untuk digunakan pada bayi. Tapi Au Fairy sesuai digunakan pada bayi kerana kandungannya yang 100% semula jadi. 

5. Disahkan oleh USDA Organic

Gel Aloe Vera Au Fairy dijamin organik dan disahkan oleh USDA Organic. Bermakna, produk ini bebas bahan tambahan berbahaya lain seperti minyak haiwan, paraben, alkohol, peluntur dan perwarna tambahan.

Berapa harga Gel Aloe Vera Au Fairy? RM18.90 je. MURAH BETUL! Mana nak dapatkan? Boleh beli di sini Au Fairy Aloe Vera Gel!

 

 





Leave a comment

Comments will be approved before showing up.